Liebster Award

La Wina del blog Atrapada entre Llibres em va proposar participar en un Liebster Award i aquí teniu el resultat! Moltes gràcies per nominar-me!

 

Les regles del Liebster Award són:

 

1. Agrair a qui t'ha nominat i seguir el seu blog

 

2. Visitar tots els blogs que han nominat junt amb el teu (per així donar a conèixer blogs de menys de 200 seguidors)

 

3. Respondre a les 11 preguntes que t'ha fet les persona que t'ha nominat

 

4. Nominar 11 blogs amb menys de 200 seguidors i avisar-los amb un comentari de que han sigut nominats

  

5. Fer 11 preguntes els blogs nominats o demanar 11 coses personals sobre ells

 


SOM-HI!


 1 - Quants llibres tens pensat llegir-te aquest any?

 

Recordo que al “Què Llegeixes?” hi havia un tema anomenat “Repte: Llegir 50 llibres!” que cada any s’anava renovant i en el que tots compartíem les nostres lectures. Des de llavors que tinc el costum d’intentar arribar a aquesta fita, d’una manera orientativa és clar, perquè per a mi la quantitat no és el més important, sinó la qualitat!

 

 


2 - Quina és la teva OTP?

  

*Buscant OTP a Google...* 

 

"OTP significa One True Pairing, que se podría traducir como tu pareja ideal número uno. Tú no eliges a una OTP, ella te elige a ti. Hay que saber cuándo simplemente shippeas (emparejas a dos personajes) y cuándo una OTP ha llegado a tu vida."

 

Uau, que profund. La veritat és que no sabria decidir-me per una sola! Però haig de reconèixer que les parelles de la saga Mundodisco són realment explosives, com per exemple la formada pel Zanahoria i l'Angua <3

 

 


 

3 -  Quin és el llibre que va marcar la teva infància?

 

La llista és molt llarga... però si haig d’escollir no crec que hi hagi uns llibres tan importants a la meva vida com el contes de “Dani el Dofí” i “Pipo el pececito” ja que em van ser llegits quan encara era dins la panxa de la meva mare... Diguéssim que eren una premonició de la meva passió pels llibres! ;-D

  

 


 

4 - Una cançó que odiïs i una altre que t’encanti 

 

Com vaig dir a la “20 Songs Tag” realment no entenc com “Let it Go” de la pel·lícula "Frozen" s'ha fet tant popular! Per a mi, les cançons de “Enredados” (que a més utilitza el mateix estil d’animació) li donen cent voltes, com per exemple “Por fin ya veo la luz” o “Cuando mi vida va a comenzar”.

  



 

5 - Cafè o te?

  

La veritat és que ni un ni l’altre... Però si m’haig de decantar prefereixo un te ben aromàtic o altres infusions!  


 

6 - La teva lectura més recent 

 

“La màgia de les petites coses” d'Estelle Laure. No us perdeu la ressenya! 

 


 

7 - Quant portes amb el blog i quina és la teva millor experiència amb ell?

 

 Si no recordo malament, vaig obrir el blog l’octubre de l’any passat i ja he viscut força aventures increïbles! Hi ha autors que m’han escrit als comentaris agraint-me les meves ressenyes, editorials que s’han posat en contacte amb mi per enviar-me llibres... Encara no m’ho puc creure!  

 


 

8 - Escrius? En cas afirmatiu, tens pensat publicar?

   

Sí, i sí! El meu somni és ser escriptora! A la secció de relats podeu llegir un petit tast del que m'agrada escriure. 

 


 

9 - Que milloraries del teu blog? 

 

Encara està lluny de ser perfecte i segueixo reestructurant-lo de tant en tant... M’encantaria que es pogués llegir en Català / Castellà / Anglès i és una feina que aniré fent a poc a poc.

 

 


 

10 - Si poguessis tirar enrere canviaries alguna cosa de la teva vida?

  

 Ostres, quin caire més filosòfic tot plegat... Home, qui no voldria rectificar les ficades de pota i errors que ha comés? Però ara per ara sembla que començo a unir el punts, com deia Steve Jobs, i em meravello del preciós tapís que s’està teixint darrera meu.

 


 

11 - Una frase que t’encanti


PROVA SUPERADA!


 

Nomino a... l’Izzy Lacken del blog My Ink People que haurà de contestar les següents 11 preguntes per superar el repte: 

 

1.      L’últim llibre que t’has rellegit

2.      Has participat a la Booktube-a-thon d’aquest any? O penses provar sort l’any que ve?

3.      Twitter o Facebook?

4.      Quina adaptació a la gran pantalla d’un llibre estàs esperant amb delit?

5.      Una biblioteca al món que t’agradaria visitar

6.      Saga o llibre únic?

7.      Ets més de fer servir punter o doblegar pàgines per no perdre el fil?

8.      Quin és el llibre que recordes haver llegit amb més rapidesa?

9.      Seqüela o preqüela?

10.   Quants seguidors t’agradaria que tingués el teu blog al acabar l’any? 

11.   Una dada que poca gent sap de tu

 

Mx


Write a comment

Comments: 0