20 songs Tag

 Fa un temps vaig ser nominada pel blog “Berts feat. Books” a passar la prova del “20 Songs Tag” i, com em temia, aquesta no serà una missió fàcil. De totes maneres, no penso tirar la tovallola… 

 

“Posseïm en nosaltres mateixos tota la música; resta a les capes profundes del record. Tot el que és música és una qüestió de reminiscència. En l‘època en que no teníem nom, devíem haver-ho sentit tot.” E. M. Cioran

 

Abans que comenceu a llegir i escoltar us aviso: tinc uns gustos musicals d'allò més eclèctics i m'ha resultat molt difícil decantar-me tan sols per una resposta! Que comenci l’espectacle! ^.^

 


1- Cançó preferida


Us ho acabo d'avisar! XP Contestar aquesta pregunta per a mi seria com escollir tan sols una partícula d’oxigen del meu cos... Sense la resta em moriria!

 


2- Cançó que més odies


 No crec que hi hagi cap cançó que odïi, però realment no entenc com "Let It Go" de la pel·lícula "Frozen" s'ha fet tant popular! Per a mi, les cançons de “Enredados” (que a més utilitza el mateix estil d’animació)  li donen cent voltes!

 


3- Cançó que et posi trista


 Quan era petita no podia evitar plorar quan sentia “La Novia” interpretada per Gloria Lasso. És una historia tan trista!!!

 


4- Cançó que et recordi a algú


 La sisena simfonia de Beethoven em recorda molt al meu avi. Quan la vam anar a escoltar a l’Auditori vam acabar plorant els dos de l’emoció!

 

 

"La música és una revelació major que tota la sabiesa i la filosofia.” Beethoven

 


5- Cançó que et posi feliç


 “Picolissima serenata” de Renato Carosone... A qui no se li escapa un somriure amb les seves cançons?

 


6- Cançó que et recordi un moment específic


 Una audició de guitarra molt especial per a mi fou quan fa anys vaig tocar “Juliette” de Maria Linnemann. És molt emotiva i la vaig interpretar amb tant de sentiment que alguns pares del públic van plorar. Ho guardo com un tresor a la memòria del poder de la música i la interpretació.

 

 

"Res ressuscita el passat de manera tan viva com els sons" Tólstoi

 


7- Cançó de la qual et saps la lletra a la perfecció


“Cuándo mi vida va a comenzar” de la pel·lícula Enredados. Sempre em posa de bon humor cantar-la!

 


8- Cançó que et faci ballar


És impossible no moure l’esquelet amb el ritme brasiler del grup “Só Pra Contrariar”!

 


9- Cançó que t’ajudi a dormir


Static Space de Erica Sunn. El ritme de la cançó m’ajuda a compassar els batecs del meu cor i és molt relaxant.

 


10- Cançó que t’agrada en secret


Bé, crec que llavors deixaria de ser un secret, no? ;-D

 


11- Cançó amb la que et sents identificada


N’hi ha més d’una, com per exemple “La casa por el tejado” de Fito&Fitipaldis. M’encanta el seu missatge positiu (amanit amb un toc de bogeria) i cada vegada que l’escolto penso en tot el que he aprés de les “bruixes” i dones sàvies de la meva família.

 

 

"També a la consciència li canvia la veu" S. J. Lec

 


12- Cançó que solies cantar i ara odies


 De nou, res d’odiar! Vaig començar a interpretar Hallellujah de Leonard Cohen fa anys però el projecte es va quedar a mitges i no vaig arribar a tocar-la en públic. Tot i així el penso reprendre, és una cançó preciosa!

 


13- Cançó del teu disc preferit


 Un disc que sempre m’ha agradat és “Lo que te conté mientras te hacias la dormida” de La Oreja de Van Gogh. Només començar a escoltar el començament de la primera cançó ja em venen una pila de records!

 


14- Cançó que puguis tocar amb algun instrument


Només una? Perquè com a estudiant de música em sé unes quantes! Bé, com diu l’humorista Goyo Jiménez... “No lo cuento, lo hago”! Tot seguit us deixo un recull de Nadales amb ritme de swing que vaig gravar amb el meu professor de guitarra fa un temps. Que en gaudiu!

 

 

"Quant més músic s'és, més boig s'està" E. Satie

 


15- Cançó que t’agradaria cantar en públic


 Aquest mes interpretaré un mix de cançons country a la meva acadèmia de música inclosa la cançó “I Beg Your Pardon” de Lynn Anderson.

 

 

“El canto envuelve a los vivos mucho más estrechamente que el calor del fuego en torno al que se reunen” E. Severino

 


16- Cançó que t’agrada per conduir


 Doncs en tinc una pila, novament! Però com no, diré un clàssic... “Highway to hell”! Imprescindible per posar-se les piles! ;-)

 


17- Cançó de la teva infància


 Per on començo? N’hi ha tantes! Però una que escoltava força sovint era la cançó dels crèdits inicials del Doraemon... Quins records!

 


18- Cançó que ningú espera que t’agradi


 

Quan era petita m’agradava cantar aquesta cançó (evidentment no tenia ni idea del doble sentit de la lletra) i la meva mare es posava vermella, però els temes de Zapato Veloz em segueixen divertint! ;-)

 


19/20- Cançó que vols que soni a la teva boda / Cançó que vols que soni al teu funeral


 Encara és d’hora per dir-ho però posats a escollir... alguna composada per mi! ;-)

 

 En fi, espero que us hagi agradat el BookTag! Moltes gràcies Berta per haver-me nominat! ^^

 


Write a comment

Comments: 0