El BookTag dels Set Nans

La Isabella, del canal Isamisterio m’ha nominat a un BookTag ben entranyable...  

 

El BookTag dels set Nans!

..................................................

......................................

.......................

.......

 

Consta de 7 preguntes basades en els nans de la Blancaneus i aquestes són les meves respostes:

 

Savi: Llibre del que hagis aprés quelcom

 

 La llista és molt llarga, però novel·les històriques que he llegit com “Serena” o “La metgessa de Barcelona” m’han ensenyat una pila de curiositats sobre Barcelona. Un cop acabats veus la ciutat amb uns altres ulls!

 

 

Vergonyós: Llibre que et faci vergonya haver llegit

 

No crec que m’avergonyeixi d’haver llegit cap llibre! M’hauran agradat més o menys però no me n’amago! ;-)

Rondinaire: Llibre que t’hagi fet enfadar

 

 “Tornaran a buscar-me”. Vaig començar la lectura força il·lusionada però quan el vaig acabar em vaig sentir ofesa. >:(

 

Esternuts: Llibre que t’hagi fet posar malalt 

 

Més que posar-me malalta, em va posar verda de la curiositat! Estic parlant del llibre “Taüts tallats a mà”, la segona i última obra mestra de Truman Capote. La narració i la trama em van enganxar de seguida però el final em va deixar amb un pam de nas! Llegiu la ressenya per saber-ne més.

 

Mudet: Llibre que t’hagi deixat sense paraules 

 

“Un cel de plom” de Carme Martí. És una novel·la inoblidable i molt punyent que em va deixar corpresa, però per sobre de tot em va emocionar d’allò més! Llegiu-lo, us canviarà la vida!

 

Feliç: Llibre que t’hagi posat feliç al acabar-lo 

 

“97 maneres de dir t’estimo” de Jordi Sierra i Fabra. Realment em va emocionar i em va deixar amb un somriure d’orella a orella.

 

Dormilega: Llibre que t’hagi fet mandra acabar

 

El cert és que em va costar força acabar les “Les aventures de Tom Sawyer” de Mark Twain. No vaig arribar a connectar amb els personatges i la trama se’m va fer interminable. Potser més endavant provo sort amb “Les aventures de Huckleberry Finn”!

 

Mx

 

 

I això és tot per avui! Deixeu la vostra opinió als comentaris si el BookTag us ha agradat i voleu estar nominats!


Write a comment

Comments: 0