El BookTag de les Opinions Impopulars

Hola surfistes de la web! Esteu gaudint el vostre estiu? Espero de tot cor que sí ;-)

 

El meu està resultant ser força intens, ja que m’han nominat a uns quants BookTags, entre ells el de les Opinions Impopulars, cortesia del blog Perduda entre Paraules

 

Abans de res, vull afegir que no hi ha res més meravellós que la diversitat d’opinions, les quals s’han de respectar! Com sempre dic... per gustos colors!

 

Ens llegim!

 

 Mx



 1. Un llibre molt popular que no t’hagi agradat

 

El llibre que nomino per aquesta categoria el vaig llegir fa uns anys en una excel·lent lectura compartida al QL entre Plomes i Bolis a la qual vam debatre a fons la novel·la. Va ser d’allò més enriquidora: vam aprendre molt sobre l’autora, sobre el context històric i els missatges ocults entre les seves pàgines. Estic parlant de “La Plaça del Diamant” de Mercè Rodoreda.

 

Personalment, tot i que em vaig sentir molt orgullosa d’haver analitzat a fons un clàssic de la literatura catalana, la trama, la narració i els personatges van resultar incompatibles amb els meus gustos lectors i els meus valors morals.

 



4. Un gènere que no sols llegir

  

El cert és que les novel·les exclusivament romàntiques o realistes no són el meu fort. De totes maneres, a vegades hi ha excepcions que confirmen la regla (com és el cas de “La màgia de les petites coses”) però en general no trobareu gaires llibres així als meus prestatges.

 



6. Un autor que no t’agradi

  

Encara que l’escriptora Laura Gallego té tota la meva admiració per haver aconseguit animar a tant joves a llegir, els seus llibres encara no han aconseguit atrapar-me, i això que ho he intentat! D’altra banda, algunes de les seves expressions m’han fet riure de valent en més d’una ocasió!

 



8. Un gènere que estiguis cansada de llegir 

 

Cansar-me d'un escriptor, d'una saga, potser... Però cansar-me d'un gènre? Això mai! De moment les meves lectures són prou variades perquè això no passi. 

2. Un llibre que tothom odiï però que a tu t’hagi agradat

 

 El “Diari del tot verídic d’un indi a mitja jornada” és un llibre que ha despertat molta controvèrsia als EUA des de la seva data de publicació el 2007. Inclús s’ha arribat a prohibit a certes escoles. Tot i així, la història del Júnior es va guanyar un lloc al meu cor, i per sort no sóc pas l’única que advoca per aquesta increïble història!

 



3. Triangle amorós que no hagi acabat com tu volies

 

 A “L’esclau del mercadal” (Dolors Garcia i Cornellà) m’hauria agradat que les coses acabessin de forma diferent entre el Suliman i l’Alamanda. I no us dic res més o us faré SPOILER!

 



5. Un personatge que tothom estimi menys tu

 

ATENCIÓ conté SPOILERS de HARRY POTTER

  

No és cap secret que el gir inesperat que J.K. Rowling va donar als últims llibres de la saga va canviar la opinió de milions de lectors sobre certs personatges. Alguns dels més odiats van passar a ser dels més estimats i viceversa. Personalment, Dumblendore va baixar alguns esglaons en acabar la saga. Em va sorprendre descobrir que tenia una cara tan egoista, freda i calculadora. De tota manera, el segueixo estimant! <3

 



7. Un llibre que no tinguis intenció de continuar

 

La novel·la “Llévame contigo” de Lof Yu. Va arribar a les meves mans com a obsequi de la Segona#kedada#booktuber#recomanollegir i no vaig poder passar dels primers capítols. Per saber més veieu la pregunta 4 del BookTag.

 




9. Pel·lícula o sèrie que t’hagi agradat més que el llibre

 

Tot i que la decisió estava força renyida i em va costar decidir-me, no vaig poder parar de riure amb l’adaptació a la gran pantalla de “Orgullo y Prejuicio y Zombis” (Seth Grahame-Smith).

 

Alguns dels canvis que van fer a la trama em van semblar força adequats i les escenes d’acció van ser millors del que m’esperava!

 

Si voleu saber-ne més no us perdeu la ressenya que en vaig escriure: “Orgullo + Prejuicio + Zombis”



Els nomiats a fer el BookTag són... el Nil del blog Bosc de Paper i Tintala Isabella del canal Isamisteriola Tecla del blog Perduda entre pàgines i la Marta del canal Recomanacions de Llibres!

Acepteu el repte?

 

AIXÒ ÉS TOT! ESPERO QUE US HAGI AGRADAT! 

I ja ho sabeu, deixeu la vostra opinió als comentaris!



Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Nil (Friday, 05 August 2016 23:10)

    Accepto el repte, però el faré d'aquí unes setmanes perque crec que durant l'estiu llegiré alguns llibres que m'ajudaran a escollir ;-)

  • #2

    Mixa (Saturday, 06 August 2016 12:05)

    Perfecte Nil! Quines ganes de veure'n el resultat! ;-)

    Que gaudeixis de la lectura,

    Mx