BookTag de Carnaval

Ja tenim el Carnaval a tocar i per celebrar-ho us porto un petit BookTag d’allò més interessant cortesia de la Wina d’Atrapada entre Pàgines. No us el perdeu!

 

 

Disfressar-se

Un llibre al qual redissenyaries la portada

 

Potser canviaria el disseny d’Edicions de 1984 del “Diari del tot verídic d’un indi a mitja jornada” (Sherman Alexie). Tot i que pel que he pogut veure les edicions originals en anglès també són força minimalistes, trobo que aquest llibre es mereix una portada que cridi més l’atenció. Si no fos perquè vaig assistir a la seva presentació durant la Setmana del Llibre en Català 2015 a càrrec de Marta Botet i Borràs i Yannick Garcia no sé si m’hauria decidit a llegir-lo.

 



Ballar

Un llibre que desprengui alegria

 

 He donat una ullada a la meva llibreria i el primer títol que m’ha despertat un somriure d’orella a orella és... “La caça del petó” (David Melling) un conte que em va regalar el meu pare el Sant Jordi de 2003! Realment és impossible estar de mal humor a l’hora de llegir-lo!

 


Pintar-se la cara

Un llibre al que t’agradaria canviar-li el títol

  

Doncs si pogués reescriure el títol d’un llibre crec que aquest seria el de “Tobi Lolness” (Timotheé de Fombelle), en honor a la meva mare, perquè des del primer moment que va llegir el cognom del protagonista li va canviar per sempre més!

 

                      El llibre de Timotheé de Fombelle...

...reescrit per la mare de la Mixa!



Mascara

Un llibre el qual et feia vergonya llegir

 

 Em penso que em guardaré aquesta informació per no ferir sensibilitats. Només diré que quan el vaig agafar de la biblioteca tenia moltes ganes de que ningú em reconegués. XD


Rues

Una saga que et vas llegir molt seguida

  

Hi unes quantes sagues que entrarien en aquesta categoria però aquest cop diré... la col·lecció d’Ala de Corb (Enric Larreula). Vaig descobrir el primer títol gràcies a un punter de l’Editorial Baula i m’ho vaig passar tan bé llegint-lo que vaig anar seguidament a buscar la resta de llibres! 100% recomanables! Riureu, aprendreu història, reflexionareu sobre la societat i no us voldreu acomiadar d’uns personatges tan simpàtics!

 


Dijous Gras

Llibre que et va costar digerir

 

 Doncs la veritat és que quan vaig sentir a parlar de l’última novel·la de Jordi Folck “Boig per tu” em va fer molta il·lusió llegir-la (ja que guardo bons records dels debats que vam fer sobre “666 Calaixos” al Què Llegeixes). Al principi la lectura em va atrapar però a mesura que llegia, la trama m’anava desconcertant més fins que al final em va deixar amb bastant mal gust de boca, entre d’altres coses pel gir tan inesperat dels esdeveniments i la relació amb anteriors llibres de Folck que jo no coneixia. Encara no m’he vist amb cor de fer-ne la ressenya perquè em penso que es mereix una segona lectura, però la primera vegada realment em va deixar amb un nus a l’estómac.

 


Feliç Carnestoltes a tothom! Que la disbauxa us acompanyi!

 

 I properament... 

 


Write a comment

Comments: 3
  • #1

    Pingüino Lector (Saturday, 06 February 2016 09:27)

    La teva imatge dels pingüins m'ha arribat a l'ànima, de veritat :') Espero veure la booktag aviat!

  • #2

    Wina (Friday, 12 February 2016 18:27)

    Ostres no l'havia vist!

    M'has recordat que jo també tinc el llibre de la Caça del petó i fa molt que ni m'el miro!
    Moltes gracies per fer el booktag :D
    Petons!

  • #3

    Mixa (Friday, 12 February 2016 21:41)

    Ostres Wina!! Tu també tens “La caça del petó”? Quina casualitat! Doncs torna a donar-li una ullada... Ja veuràs que t’arrenca més d’un somriure! ^^

    Una abraçada i de res!

    Ah! I Pingu... Ja tens la tens aquí! ;-)

    http://paraulademixa.jimdo.com/2016/02/06/el-booktag-del-ping%C3%BC%C3%AD/

    Mx