Crida 107 - <<Fusta>> - Hem de parlar

Tens un nou missatge!

 

Mòbil 12.02

Hem de parlar, Pol

 

Mòbil 12.03

Em sento molt orgullós d’haver estat el teu mòbil durant aquests mesos. N’hem passat de tots colors, junts! Vaig ser jo qui va estar al teu costat durant la tragèdia del “double check” de WhatsApp, però alhora també vaig compartir amb tu l’alegria de la fi del “roaming”.

 

Mòbil 12.04

T’agraeixo tot el que has fet per mi, com quan em vas comprar aquella preciosa funda de fusta gravada (encara que se’t trenqués al cap de dos dies) o quan em vas netejar tan a consciència que vaig quedar com nou (tot i que m’haguessis llençat a la banyera sense voler).

 

Mòbil 12.04

I és que sempre he sabut que podia comptar amb tu, com quan em vas oblidar en aquell autobús i vas moure cel i Twitter fins trobar-me.

 

Mòbil 12.05

És per això que hem de trencar. No ets tu, sóc jo. Vull el millor per tu, Pol, i els experts anuncien que per culpa nostra els humans esteu involucionant, perdent el contacte físic i tornant-vos encara més capitalistes. Així que si tu no fas el primer pas per desintoxicar-te del món digital... l’hauré de fer jo per tu.

 

Mòbil 12.06

Cuida’t molt, Pol.

 

Mòbil ha abandonat la connexió.

 

Tens un nou missatge!

 

Telèfon fix 12.12

Ostres, t’ha quedat un discurs molt bonic, Mòbil... El Pol s’emocionarà!

 

Mòbil 12.12

Gràcies company :)

 

Telèfon fix 12.13

Has decidit tallar abans que ell et reemplaci pel nou iPhone X, és això oi?

 

Mòbil 12.13

 

:’’-( :’’-( :’’-(

 

Mx


Write a comment

Comments: 0