Per Nadal, regala humor



No és que vulgui alarmar-vos però, us adoneu que falta menys d’un mes per NADAL??

 

Està bé, que no s’esveri ningú! Tranquil·litat i seny! Encara que... si no sou de la mena de persones que ja tenen tots els regals preparats el mes d’octubre potser sí que us hauríeu de començar a preocupar un mica...

 

Des de fa uns anys intento que els meus regals es regeixin per tres normes:

 

1.       Que no ocupin molt d’espai

2.       Que siguin divertits i personalitzats

3.       I si poden ser comestibles encara millor (veure punt nº1)

 

En poques paraules, evitar regalar allò que se’n diu un PONGO. L’altre dia en parlàvem amb un company de ràdio i no, l’expressió no té res a veure amb el personatge de la pel·lícula dels 101 dàlmates, sinó amb la frase castellana “Dónde lo pongo?” (per més informació mireu monòlegs del Club de la Comedia). 

 

Enguany, però, crec que em centraré en el punt número dos del manual... regalar detalls simpàtics i divertits, perquè aquestes festes l’humor i les rialles seran més valuoses que tot l’or, encens i mirra del món... Paraula de Mixa!

 

Sé el que esteu pensant... Ja us aviso que una tassa on posi “Ets el millor pare/mare/germà/avia/àvia/amic/company de feina del món mundial” (per molt cuqui que sigui) no entra en aquesta categoria.

 

 

Jo també m’havia quedat sense idees quan per casualitat vaig conèixer a la co-fundadora del segell editorial “Look and remember” i em va explicar que ells eren els creadors de “L’any que tu vas néixer”. Per uns instants no m’ho podia creure! Em vaig sentir com el crític gastronòmic de Ratatouille, tornant enrere en el temps amb un flashback ben emotiu. Vaig recordar com anys enrere a la meva família ens havíem regalat un llibre per cadascú entre somriures i picades d’ullet.

 

Eren molt originals perquè “L’any que tu vas néixer” eren petits llibrets que contenien notícies sobre el més rellevant que passava al món l’any del teu naixement a la política, l’art, la música,  el cinema, la literatura... El que jo no sabia és que a més a més de seguir-los editant (s’han convertit en un best-seller!) ara es poden personalitzar!

 

Però això només es la punta de l’iceberg! A “Look and Remember” tenen llibres com “Les teves 12 virtuts irresistibles” (que parla del teu signe del zodíac), la col·lecció “Aniversaris rodons” per felicitar amics que fan 40 o 50 anys, i llibres infantils plens de curiositats enriquidores i divertides per a nens i nenes que acaben de complir entre 1  i 7 anys! 

 

 

I sabeu què és el millor? Que ho podeu personalitzar TOT al vostre gust tant en català, castellà o anglès i amb preus per a totes les butxaques! Sempre he dit que tots els llibres són especials, però els que creeu vosaltres seran únics de debò!

 

En fi, de ben segur que us seguiré parlant de “Look and remember” i "ACV Edicions" més endavant perquè és una editorial familiar única que desprèn molt bones vibracions i un esperit innovador que s'encomana! Tot un tresor amagat, vaja! O sigui que correu abans que tothom se n’assabenti i aquest Nadal feu els regals més entranyables i divertits! ^.^

 

Mx



Write a comment

Comments: 0