Crida 99 - <<Tomahawk>> - Extra! Extra! Extra!

Relat basat en fets reals

 

Tot és silenci fins que comença l’enlairament. El vent xiula amb força al meu voltant a mesura que vaig agafant alçada. Feia temps que esperava i temia alhora aquest moment. Em sento lliure, encara que una pila de gent estigi controlant la meva trajectòria. M’agradaria rebel•lar-me, però els d’allà baix re-programarien el meu destí via satèl•lit en un tancar i obrir d’ulls.

 

Ara ja sóc bastant amunt i Califòrnia està preciosa en aquest època de l’any. O això espero, serà el primer i últim cop que la vegi. En aquests moments em sento com la bala d’aquell vell conte, que no volia caure per no fer mal a ningú, així que va donar mitja volta en ple vol i va tornar al camp on abans havia sigut una vella arada de ferro. El problema és que jo sóc més letal i precís i no crec que convertir-me en una arada ajudés a ningú a signar la pau. La gent encara s’enfadaria, perquè s’han gastant molts diners en mi. De cop, el cel em dóna l’esquena i la terra cada vegada s’apropa més a mi. 

 

És curiós... Com poden els humans pagar tants diners per malbaratar aquest planeta? Si la majoria ja ho fa de franc! No els entendré mai... 

EXTRA, EXTRA, EXTRA!!

 

El míssil Tomahawk Block IV prova noves capacitats amb èxit

 

El 21 de gener de 2017 a la costa sur de Califòrnia, la Marina dels Estats Units junt amb la companyia Raytheon ha completat amb èxit dos proves de vol del míssil Tomahawk Block IV al camp de proves de mar del Naval Air Systems Command.

 


Write a comment

Comments: 0