Camins de llibertat

Títol: Camins de llibertat

Autora: Maite Carranza

Editorial: Edebé

Any d’edició: 2016

 

Sinopsis: Us ha passat mai que us heu sentit invisibles?

 

Heu tingut algun cop l’horrible sensació que el noi que desitjaríeu que us mirés no us veu perquè formeu part del paisatge?

Heu volgut plorar quan aquest noi us parla però us tracta amb la mateixa distància, fredor i indiferència com ho faria amb la caixera del supermercat?

 

I, posats a endevinalles, us ha passat, potser, que us miri el noi equivocat? El que no us agrada, el que d’un dia per l’altre s’ha fet íntim dels vostres amics, apareix a totes les festes i ara és a totes les xarxes i a tots els mòbils? El noi que, no se sap com, acaba seient sempre al vostre costat. A mi sí.

  

I aquest és el començament de la història que vaig viure l’estiu dels meus disset anys, al cim del Pirineus, abans d’endinsar-me en un passat familiar desconegut i inquietant.

 

Ressenya

Maite Carranza
Maite Carranza

Benvolguda Maite, la meva mare em demana -mentre m’abraça tendrament- que et digui que no em deixarà llegir cap més llibre teu ^.^ perquè “Camins de llibertat” és TAN BONIC que no podia parar de plorar quan l’he acabat! De debò, felicitats per una novel·la tan emotiva, amena, propera, divertida i emocionant.

  

Com vaig dir durant la presentació de novetats de Tardor de Edebésóc molt afortunada d’haver crescut gaudint dels meus quatre avis (personificació de la història que expliques al llibre) i encara que el meu besavi no fos com el de la protagonista, sí que tinc sang a les venes de gent que es va saber créixer davant de les adversitats i que em fa sentir molt orgullosa.

 

Per això, i pel preciós homenatge que fas a tots aquells que van jugar-se la pell pels seus ideal durant la guerra... t’agraeixo Maite Carranza que hagis escrit aquest llibre.

 

 

I a vosaltres, lectors, us dic... no ho dubteu més i llegiu la increïble història de “Camins de llibertat”, paraula de Mixa que us sorprendrà!

 

Mx


Write a comment

Comments: 0