BookTag del sopar literari

Ja ho heu llegit! Des del blog LocoLectores m’han nominat a organitzar el sopar literari ideal amb els meus personatges de llibres preferits.

 

Ho aconseguiré? Ja us aviso que el resultat pot ser d’allò més estrambòtic!

 

Encara em queden unes quantes invitacions per enviar o sigui que... mans a l'obra!

 


 

 

Una persona que cuini bé? Sense cap mena de dubte invito a la Iaia de Jofre Martell i Pere Mejan. Sigui el que sigui el que em posi davant ho devoraré en un tres i no res!

 


 

Bé, si algú és capaç de mobilitzar fins a mil elefants per a un gran esdeveniment, aquest és Y-Voy-A-La-Ruina Escurridizo, de Terry Pratchett. Escurridizo és un venedor ambulant que et pot fer comprar gairebé qualsevol cosa amb el seu poder de persuasió. Això sí, no et recomano que et portis al plat cap dels productes suposadament “comestibles” que ven per la ciutat.


 

Els Nac Mac Feegle (creats per Terry Pratchett), sense cap mena de dubte encaixen a la perfecció en la descripció. Organitzaran un bon aldarull si hi ha menjar i (sobretot) beure de per mig. 

 

Un consell: els Nac Mac Feegle diuen ser pictes, no pas pixies... aneu amb cura amb aquest tema o la vostra vida no durarà més enllà del primer plat.


 

Invitaria la mona Pallofa, la divertidíssima i intel·ligent amiga de l'Ona de Foc, la filla del pirata Ala de Corb (escrit per Enric Larreula). M’encanten tots els personatges d’aquesta saga!

 


 

És que... Qui no coneix tant en el món màgic com muggle a Harry Potter de J.K. Rowling?

 

Nota: Si es queda després del sopar potser el puc convèncer perquè m'ajudi a deixar-ho tot net com una patena per art de màgia...

 


 

El professor James Moriarty (creat per Sir Arthur Conan Doyle) és per excel·lència un dels millors malvats de la història de la literatura. Si acceptés la invitació, el sopar de ben segur que seria un èxit!

 


 

La Taoshira i el Ramil (de Julia Golding) són de les meves parelles preferides de ficció... Estan fets l’un per l’altre i després de totes les aventures que han viscut junts de ben segur que animarien la vetllada amb les seves anècdotes increïbles.

 


 

Sense que ell en tingués la més remota idea, el jove Magnus Chase estava destinat a convertir-se en un heroi des del primer llibre de la nova col·lecció de Rick Riordan (els Déus d’Asgard). Gràcies als seus amics -Blitz, Hearth i Samirah- formen un equip imparable!

 

Nota: encarregar unes quantes racions de Falafel, així de ben segur que no es resisteixen a venir!

 


 

Ningú es mereix ser tractat com en Suliman, el noble protagonista de “L’esclau del mercadal” (Dolors Garcia i Cornellà).  També l’invito a ell i als seus amics al sopar amb molt de gust!

 


 

Doncs està claríssim! M’invitaria a mi mateixa... Aquest sopar no me’l perdo per res del món! ^.^

Visca! Ho he aconseguit!

 

Les invitacions ja estan acabades  i amb una mica de sort els comensals no trigaran gaire a arribar...

 

 

I vosaltres? Sereu d’allò més benvinguts si ens voleu acompanyar en aquesta vetllada tan especial Jo ja m’ho estic imaginant...

 

Iaia: -Aquí tens, fill meu, ja pots començar a menjar. Déu meu, però tu has vist lo prim que estàs? Sembla que cardi anys que només menges de les escombraries!

 

Magnus: -Si vostè sabés, iaia...

 

Escurridizo: -Si alguien se queda con hambre siempre llevo encima unas cuantas salchichas en un panecillo. ¡Una por el precio de dos… y voy a la ruina!

 

Pallofa: -Uhhh, uhh uhhhh!

 

Moriarty: -Si se’m permet el comentari, jo en el seu lloc no m’ho menjaria. Ni tan sols crec que en Holmes fos capaç de deduir els ingredients d’aquest despropòsit... Aparti això de la meva vista.

 

Ramil: -Suliman, la teva història t’honra. He conegut l’esclavitud ben de prop i sé del que és capaç la crueltat humana.

 

Taoshira: -Per sort, allà d’on venim l’esclavitud ja gairebé ha sigut eradicada. El teu pare i tu esteu convidats a venir quan vulgueu.

 

Suliman: -Serà un plaer. Acepto la invitació encantat, altesa.

 

Rob Cualquiera (Nac Mac Feegle): -Aj, pardiez! ¿De veras dícesme tu que un pedazo de pampano con un palillo de mandera hízote esa cicatriz en la frente?

 

 

Harry: -Es pot saber qui ha deixat que s’escapin aquestes pixies de la classe de Defensa Contra les Arts Fosqu... Arghhh!!!


Write a comment

Comments: 0