El BookTag del Pingüí

Fa temps que li devia un BookTag a la creadora del blog "El Pinguino Lector" ... Va per tu, Pingu! ^^

 

Mx


                                      Pingüinopèdia


 

"Taoshira", de Julia Golding. Me’l vaig comprar el Sant Jordi de 2012 arrel d’una recomanació al QL (www.quellegeixes.cat) doncs prometia fantasia, batalles èpiques i un toc de romanticisme i humor. Només us diré que em vaig quedar fins a les tantes del dia 24 per acabar-lo! Tot i que la trama no és gaire original, em va fer passar una bona estona. 

 


                                   Pingüí emperador


 

 

“Llegat” de Christopher Paolini. És el llibre més extens de la saga i té 800 pàgines. Realment em vaig emocionar molt posant punt i final a un viatge tan llarg al costat d’Eragon i Saphira!

 


                             Pingüí de les Galápagos


 

Un petó de mandarina d’Eulàlia Canal. Igual que una mandarina, et deixarà amb un regust ben dolç de boca i el seu perfum t’acompanyarà allà on vagis. La meva obra preferida d'aquesta autora.

 


               Petit pingüí blau / Pingüí de les fades


 

No m’ho puc creure! Fa un BookTag que no parlo del meu autor preferit, Terry Pratchet! Això s’ha de solucionar immediatament! XD Tot i que la col·lecció sencera de Mundodisco cabria dins d’aquest apartat, m’he decidit per “Brujerias” perquè és una de les millors paròdies a les històries i llegendes de fantasia i màgia (inclosos clàssics de Shakespeare) de la saga, la qual va revolucionar completament el concepte de literatura fantàstica.

 


                                         Happy feet


 

"Vols ser el nòvio de la meva germana?" de Maite Carranza. Recordo que fa uns anys el vam llegir en família i les llàgrimes ens rodolaven galta avall del riure! Ostres, encara ara em fa mal la panxa!

 


                                         Happy Feet 2


 

“En Tomàs i el misteriós cas del lladre de cors” de Victòria Escrivà. Si el primer títol de la trilogia (“La Sigrid i el misteriós cas del sucre putrefacte”) ja em va deixar amb un somriure als llavis, aquest em va fondre el cor directament.

  

Com diu la dibuixant dels llibres, Claudia Ranucci“el millor a l’hora de llegir (i il·lustrar) els texts de Victoria és percebre aquest missatge profund i veritable, aquestes reflexions sobre el ser humà que fan dels seus llibres una lectura recomanable per qualsevol edat. A gaudir de la festa i de la lectura!”

 


                                             Pingu


 

He escollit “L’escola estrambota” d’Imma Monsó (tot i que tinc una pila de llibres que encaixarien amb la descripció) perquè recordo que de petita m’encantava llegir-lo una vegada i un altre! Té uns missatges molt bonics.

 


                   Disfressa de Pingüí per Halloween


 

“Kàrvadan” de Carles Batlle. Vaig tenir la sort de guanyar-lo en un concurs del Què Llegeixes i em va semblar que prometia ser original i entretingut. Només us diré que cada vegada que m’endinsava més en la trama més confusa estava i més inversemblant em semblava tot. Fent el cor fort, vaig seguir llegint fins al final amb l’esperança que tot s’aclariria... 557 pàgines després l’única certesa que vaig tenir fou que aquest tan sols era el primer volum de tota una saga! XP 

 




Write a comment

Comments: 0