Mundodisco en 140 caracteres / Boig per tu

Repte d'octubre 2015

No necessites moltes paraules per contar una història. De fet, ni tan sols necessites molts caràcters per a fer-ho, i si no n’estàs segur, entra un moment a Twitter. Com ho hauria fet Miguel de Cervantes per a resumir El Quixot? Com contaries en 140 caràcters la trilogia El senyor dels anells? Ets capaç d’inventar tota una història en tan poc espai?

 

Repte: Redueix a 140 caràcters dues d’aquestes tres històries: els set llibres de Harry Potter, el teu llibre preferit o una història que t’inventis tu.

Longitud: 2 relats de 140 caràcters

Data d’entrega: de l’1 al 31 d’Octubre de 2015

Condicions: No pots fer més de 140 caràcters en cap dels tres casos, no pots abreviar paraules ni fer cap tipus de falta ortográfica i ha de tenir sentit. Com més curt, millor!

 

Mundodisco en 140 caracteres / Boig per tu

Mundodisco en 140 caracteres

En un mundo plano a lomos de cuatro elefantes encima de una tortuga gigante que nada por el espacio puede pasar cualquier cosa. ¡Descúbrelo!

 

Boig per tu

No m’importa ser poc original,

m’és igual si la cançó ja és d’algú,

jo tan sols em moro per dir-te…

Estic boig per tu!

 

LLEGIU-LO A BLANK


Write a comment

Comments: 0