#La meva biblioteca... festa grossa a la central

Em penso que puc afirmar sense gairebé cap mena de dubte que avui ha sigut la millor compra literària de la meva vida! I és que si el temps viscut a les llibreries ja resulta grat de recordar, descobrir per primer cop un entorn privilegiat com La Central del Raval i tenir tots els llibres que et rodegen a la teva disposició, és com sentir-se ben bé al paradís!

 

Això és exactament el que m’ha passat a mi, que -mentre em perdia pels passadissos de La Central- l’única cosa que em feia tocar de peus a terra tota l’estona era el pes creixent de la meva cistella. No m’ho podia creure! No estava somniant, no era Nadal, ni em trobava a l’Altre Barri, sino que em sentia més viva que mai i ben lliure de gastar el xec de 100€ que havia guanyat gràcies al concurs de #LaMevaBiblioteca (organitzat per la Institució de les Lletres Catalanes i el Servei de Biblioteques de Catalunya) i que se m’havia atorgat el passat dia 1 d’octubre a la seu de la ILC. Tot plegat ha sigut increïble, però val a dir que gràcies als amables i atents empleats de La Central com la Dolors Sobregrau la visita ha sigut encara més interessant i agradable! Moltes gràcies a tothom!

 

En fi, no es pot negar que tenir una bona pila de llibres nous de trinca per llegir és una benedicció per a qualsevol lector, encara que a la vegada també pot convertir-se en la pitjor de les tortures... Per quin volum començar? No puc deixar de sentir com tots ells xiuxiuegen alhora les delícies que m’ofereixen intentant convèncer-me... i jo de moment me’n menjo les portades amb els ulls i no veig l’hora de devorar-los-en les pàgines.

 

Ah! I per si a algú li quedava algun dubte sobre els avantatges de llegir i anar més sovint a la biblioteca, crec que amb aquestes oportunitats d’or serà impossible no tenir-los ben convençuts en un tres i no res! ;-)


Ens llegim!

 

Mx

Octubre, 2015  

_________________________la galeria___________________________


Write a comment

Comments: 0