El deute

repte d'octubre 2014

Encara ets a temps de participar en el nostre repte literari d’octubre! Es tracta d’escriure una història de terror de 200 a 500 paraules amb una condició, que no arribi a passar res! Has de trobar el terror al que podria passar.

 

el deute

Una gota de suor freda em recorre l’esquena alhora que la respiració se m’accelera.

Escales avall se sent soroll de vidres trencats.

Em quedo immòbil amb el telèfon a la mà. No té gaire cobertura.

Reso amb totes les meves forces perquè no sigui massa tard. Això no em pot estar passant a mi! Pensava que em quedava un munt de temps!

No m’atreveixo a comprovar les meves pors.

Uns grunys esmorteïts arriben des de baix.

I què passarà amb tota la gent que conec?

I totes les converses que teníem per endavant?

Es perdran com un sospir en un huracà.

No he pagat i ara em costarà car.

M’adono que els artells se m’han tornat blancs i tinc les cames garratibades.

Tot d’un la llum marxa i els sorolls s’aturen.

La llum de la lluna converteix els objectes de la meva habitació en estàtues fantasmagòriques.

Armant-me de valor, desbloquejo el meu mòbil i clico l’aplicació de WhatsApp amb dits tremolosos.

Em quedo de pedra.

Miracle! No m’ho puc creure! Encara funciona! Com per art de màgia s’ha renovat un any més sense haver pagat els 90 cèntims que costa!

Alleujada m’arriben els renecs del meu germà, que amb l’apagada ha perdut la partida que estava jugant a la videoconsola a tot volum.

Crec que li enviaré un missatge per proposar-li que sortim a prendre quelcom pel barri fins que torni la llum.

Mx


Write a comment

Comments: 0