La revista dels lectors del "Què Llegeixes"

L'any 2018 es van complir 10 primaveres des de que, gràcies a la web educativa Edu365, vaig descobrir el fòrum virtual Què Llegeixes. Jo sempre he sigut una gran lectora, però gràcies a la seva immensa biblioteca online aviat vaig descobrir un munt de col·leccions que serien les meves preferides i em vaig sentir molt afortunada de poder compartir la meva opinió amb lectors de tota Catalunya que entenien el meu amor pels llibres senzillament fent clic a l’ordinador...

 

A més a més, compta amb un munt d’avantatges sobre els clubs de lectura tradicionals com ara jocs, activitats i concursos per a totes les edats! Les experiències inoblidables al QL realment se'm començen a acumular! I és que sumar-m’hi va ser una de les millors decisions de la meva vida! El QL es va convertir en una segona llar i els quellegistes en part de la meva família. 

 

la revista dels lectors del ql

 

El 28 d’Abril de 2011, dos lectores del Boli van compartir amb els seus companys Quellegistes una idea emocionant que havien tingut: crear una revista on hi tinguessin cabuda tota mena de temes, essent la literatura el principal. Aviat la proposta va acumular seguidors i en un tres i no res el tema bullia de redactors atrafegats. Malauradament, el projecte va quedar congelat.  Però no tot estava perdut!

 

El maig de 2014, un nou grup d’intrèpids Quellegistes vam decidir tirar endavant aquell projecte que prometia tant amb la intenció de que tota la il·lusió que hi havien dedicat els seus companys no quedés en l'oblit. Tres mesos mes tard, la primera edició d’aquella “operació fènix” va veure la llum, i amb ella va renéixer La Revista dels lectors del QL. Ens ajudes a que la seva flama cremi més que mai?

 

http://revistaql.jimdo.com/

 

Si estàs interessat en participar, escriu-nos un correu a:

 

larevistaql@gmail.com


"gràcies a iniciatives com el Què Llegeixes, tots plegats podem aconseguir que la màgia de la lectura no tingui fronteres."  

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Marieta (Tuesday, 03 August 2021 19:50)

    Fa temps crec que vaig descobrir aquest fòrum i em va agradar molt. Tot i així, reconec que no hi entrava massa. De fet, quan vaig descobrir Goodreads ja no hi vaig tornar. Sé que són 2 plataformes diferents, però jo sentia que el seu funcionament era una mica similar. Tanmateix, animo a la gent que es registri a Què Llegeixes. Segur que us agrada! I merci per difondre la revista, ja que potser hi ha gent que no la coneix gaire, com jo.

    Una abraçada, bones lectures i fins la pròxima!

    Marieta

  • #2

    Mixa (Wednesday, 04 August 2021 10:07)

    Hola Marieta!

    Fa poc vaig actualitzar aquest post antic, però en realitat fa uns anys que el QL està inactiu. A través de l'Associació de Joves Lectors Catalans volem crear una comunitat semblant perquè el seu esperit no es perdi!

    Mx