Les recomanacions literàries de la Mixa - Sant Jordi 2020 (Tot es Mou)


En un dia com Sant Jordi no podien faltar les recomanacions de la Mixa. Ens explica com viu ella aquesta diada tan diferent, però amb la mateixa mirada sobre els llibres, i ens acosta recomanacions literàries relacionades amb Sant Jordi.

 


tots els colors de l'amor



la princesa promesa



curial i güelfa



la forquilla, la fetillera i el drac



Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Marieta (Sunday, 03 May 2020 21:27)

    Ostres, jo quan sento paraules de les que no conec el significat a vegades tinc una reacció similar a la de'n Lluís �. La veritat és que m'ha fet molta gràcia i m'hi he sentit bastant identificada. Per cert, de tots els llibres que has mencionat el que més m'ha cridat l'atenció és el de Tots els colors de l'amor.

    Una abraçada i fins la pròxima!
    Marieta ~ Relatos de una náufraga

  • #2

    Mixa (Tuesday, 12 May 2020 09:39)

    Hehehe gràcies Marieta! Els contes de Bindi Books són molt bonics, i de moment el de "Tots els colors de l'amor" és el meu preferit.

    Merci per comentar!

    Mx