Crida 94 - <<Demà>> - Bon Nadal

Sí, ho reconec, a vegades penso que m’estic fent vell i que em falten forces. La dietista fa temps que m’avisa de que durant les festes hauria de menjar de forma més saludable, però la feina m’ho posa ben difícil. Cada any em toca fer jornada completa mentre tothom és a casa de celebració, però ja hi estic més que acostumat. Tots els meus amics saben que no m’importa quedar-me despert fins a la matinada, perquè sé que no sóc l’únic que es deixa la pell en aquestes dates. No tinc una feina gaire senzilla, això també us ho he de dir.

 

Es passa força fred i has de ser ràpid i àgil. Sort que faig classes de Zumba durant la resta de l’any per entrenar-me, i tot i així de vegades sempre hi ha algun moment en el que, com us deia al principi, em sento bastant rovellat. Potser hauria de començar a preocupar-me pel meu futur i pensar en jubilar-me, però és que què voleu que us digui... només d’imaginar-me la cara d’alegria que posaran els nens demà se’m passen tots els mals i recupero les forces de cop.

 

Així que no us preocupeu, que mentre encara tingui forces per tirar les regnes del trineu, us dono la meva paraula de que jo, el Pare Noel, seguiré repartint regals arreu del món i escampant felicitat! Ho, ho, ho, bon Nadal a tothom!!! 


Write a comment

Comments: 0