(CAT) La professora més jove d'Espanya acaba de complir els dolços 18 i va aprendre anglès amb Helen Doron

20 Novembre, escrit per Helen Doron English

 

L’Anna (que es fa dir pel sobrenom de Mixa) ve de Catalunya, Espanya i viu al paradís arquitectònic de Barcelona amb els seus pares. Des de molt jove va estar exposada a diversos idiomes, tal com explica l’Anna: "La llengua que parlem a casa és el català, la meva llengua materna. No obstant això, la família del meu pare parla només castellà, així que vaig aprendre especialment amb ells. Al principi només els responia en català, fins que un dia als 3 anys de sobte vaig començar a parlar-los en castellà, deixant als meus avis amb la boca oberta. " 

 

La seva experiència lingüística continuà formal i informalment. "Abans de començar l'escola, també vaig fer classes privades de francès, però després que la meva mestra marxés, no vaig seguir estudiant. A més, el meu pare sap una mica d'anglès, així que des de molt jove també solia practicar amb ell i m’ho passava molt bé veient dibuixos animats com Magic English de Disney. El que no era tan graciós per a la meva mare era escoltar-me a les 6 del matí en el meu bressol cridant en anglès 'Wake up, mare!' Wake up! ' Bé, a quina mare no li encantaria això!

 

L'Anna és actualment la mestra més jove de Helen Doron a la xarxa internacional, que inclou a més de 4.000 professors en 36 països. Ella ens va fer saber que sent que és un gran honor i està molt emocionada de tenir aquesta posició única entre tants. Com es va decidir a formar-se a una edat tan jove després de tants anys com a estudiant de Helen Doron? "L'any passat Meena Athwani (la franquiciadora en cap de Catalunya i directora del centre de Sagrada Família a Barcelona) em va parlar de la possibilitat de formar-me com a professora. Vaig pensar que prometia ser un desafiament emocionant i una manera de descobrir moltes experiències noves ... ¡i ho va ser! Quan el passat mes d'octubre em va convidar a participar en un Curs de Formació per a mestres, no m'ho vaig pensar dues vegades. Vaja, va ser una de les coses més dures i enriquidores que he fet mai!"

 

Meena Athwani & Anna (Mixa)
Meena Athwani & Anna (Mixa)

Mixa va continuar parlant amb entusiasme sobre el seu futur. "Encara que ser una professora professional no és una de les meves ambicions en aquest moment, em sento tan orgullósa d'haver passat el curs de formació que estaria encantada d'ajudar a descobrir més sobre aquesta situació inusual. Seria un estudiant de Helen Doron un tipus diferent de mestre? Realment estic desitjant esbrinar-ho! " 

 

La jove professora va reflexionar sobre els seus anys com a estudiant a Helen Doron. "Vaig començar a estudiar amb Helen Doron després de començar l'escola primària. Vaig conèixer Kangi i als seus amics per primera vegada a “English For All Children" (aquells sí que eren bons temps!) i després vaig passar a “More English For All Children" , "Paul Ward’s World", "Paul and the Treasure" i finalment, "Teen Choices".

 

Mixa recomana altament les classes de Helen Doron als pares que consideren donar als seus nens el regal essencial i internacional de l'anglès. "No us ho penseu dues vegades! Allà on vaig sempre recomano aquest mètode, perquè no ha deixat d'enriquir la meva vida des del principi!"

 

Quines classes ensenyarà? "La formació m'ha capacitat per ensenyar a nens de 3 a 8 anys (des de "Fun with Flupe" a "More Jump with Joey") però no descarto l'opció d'aprendre a ensenyar cursos més avançats. M'encantaria transmetre a nens i adolescents la meva passió per la lectura! " 

 

De fet, no importa on estiguis en el món: pots aprendre sobre llibres amb la Mixa tots els dimecres a les 17 oct CET a Helen Doron Ràdio amb la seva secció informativa de recomanacions de llibres, la qual li encanta i és una part important de la seva vida . "La Helen Doron Ràdio és fabulosa! És tan divertida i enriquidora que no t'adones que estàs aprenent anglès mentre l'escoltes! A més, siguin quines siguin les teves aficions o interessos, sempre hi ha un espectacle disposat a entretenir-te i els oients poden participar de mil maneres: votar per les seves cançons favorites, enviar sol·licituds, guanyar increïbles samarretes i altaveus Bluetooth i participar en concursos de fotografia, entre d'altres. el millor de tot és que es nota que a l'equip de Helen Doron Ràdio els encanta el que fan i em sento molt feliç de col·laborar amb ells!"

 

A més de tenir una emissora de ràdio realment genial, ¿què creu la Mixa que diferencia Helen Doron d'altres cursos d'anglès? "Bé, per començar, els nens a les classes de Helen Doron reben educació personalitzada, el que marca una gran diferència (és a dir, els grups tenen entre 4 i 8 estudiants). Els nens petits són introduïts a l'anglès d'una manera més passiva i sensorial per ajudar-los a familiaritzar-se amb el nou idioma, mentre que als nens més grans se'ls ensenya d'una manera molt més activa i quinestèsica. No obstant això, tots dos tenen la mateixa quantitat de diversió, ja que l'aprenentatge es converteix en una aventura i un plaer, gràcies als jocs, el moviment i la música! A més, la combinació d'audició repetida en anglès juntament amb el reforç positiu de professors motivats durant les classes es converteix en la fórmula perfecta perquè els nens experimentin ràpidament l'èxit ".

  

També es mostra igual d'entusiasta en elogiar la seva nova carrera. "A qualsevol que estigui considerant convertir-se en professor de Helen Doron li diria que és un honor, i un gran repte ple de recompenses personals. Pot obrir-te portes a tot el món i et permet millorar contínuament el món de l'educació".

 

Mixa va explicar en detall els seus plans creatius i ambiciosos. "Sóc una persona polifacètica i molt versàtil que actualment està treballant en molts projectes relacionats amb el món de la cultura. Els meus plans futurs de carrera són bàsicament poder treballar en les meves passions: la música i la literatura.

 

Toco diversos instruments, faig classes de cant i un dels meus somnis és convertir-me en una cantant-compositora com Ella i Benaya Doron o fins i tot en una compositora de bandes sonores. D'altra banda, vaig saber que volia ser escriptora fa molt de temps i m'estic fent un nom com a Blogger i BookTuber (col·laborant amb editorials i escrivint ressenyes de llibres, entre altres coses). També sóc una mica com un periodista cultural: m'agrada escriure cròniques sobre fires, conferències, presentacions de llibres, col·laborar en programes de ràdio, moderar fòrums virtuals relacionats amb la lectura, entrevistar escriptors, publicar una revista cultural online ... una llarga i creixent llista de projectes! " 

 

La motivada jove voldria agrair a tots aquells que en el món de la Helen Doron l'han animat a convertir-se en l'estrella que és avui. "Després de tots aquests anys, tots els mestres i membres dels centres on vaig aprendre s'han convertit en part de la meva família. Sento molta gratitud cap a ells i també envers la mateixa Helen Doron. Com li vaig dir una vegada quan ens va visitar personalment a Barcelona: gràcies per crear el teu mètode. Sense ell no seria la mateixa persona que sóc avui! "

 


Write a comment

Comments: 0