Un altre dia fantàstic a la Setmana del Llibre en Català 2016

Avui he tornat a gaudir d'una tarda genial a la Setmana del Llibre en Català! 

 

A la lectura de “El Zoo d’en Pitus” (Sebastià Sorribas) a càrrec de Bel Olid, en commemoració dels 50 anys de la seva publicació!

 

Personalment, m’ha agradat molt el petit homenatge de la Presidenta de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana. Em quedo amb la recomanació que ens ha fet als més grans de quedar-nos amb l’emoció de la primera vegada que el vam llegir: el convenciment de que unint-nos amb altra gent podem canviar el món.

 

Mireu qui ha vingut de públic! Ni més ni menys que l’Anna Casassas, la primera traductora en guanyar el “Premi Trajectòria” de la Setmana! Mil gràcies a les dues per aquesta fotografia!

 

Per últim, però no menys important m’ha fet moltíssima il·lusió retrobar-me amb l'escriptora Coia Valls, després de la seva presentació “Dones amb història” acompanyada de Begonya Garcia i a càrrec de Martí Gironell.

 

Ostres, no em puc creure que la Setmana s’estigui apunt d’acabar... M’hi quedaria per sempre... sobretot si és en companyia de bons gelats i millors amics! ;-D

 

Mx



P.D. I demà més! Ruta + taller Joan Brossa a càrrec del Què Llegeixes i la Fundació Joan Brossa!


Write a comment

Comments: 0