Booktag de Nadal

Bones festes, lectors i quellegistes!

 

Avui us porto un BookTag d’allò més especial creat per la Tecla (del blog Perduda entre pàgines). Que per què és tan especial? Doncs perquè aquesta web ha sigut una de les nominades a acceptar el repte i no em voldria perdre per res del món la oportunitat de fer un BookTag tan escaient en el dia d'avui!

 

Una abraçada a tots i gaudiu de les recomanacions!

 Ritos Iguales (Terry Pratchett)

 

Començo aquest BookTag amb un llibre de fantasia i humor que he rellegit aquest any i que m’ha portat molt bons records: Ritos Iguales, la novel·la amb la que em vaig enganxar a la genial saga Mundodisco de Terry Pratchett. Si el llegiu descobrireu d’on va treure J. K. Rowling gran part de les seves idees!

 

 

A més a més, parlant de Mundodisco... Aquesta Nadal em posaré les botes amb “A todo vapor”, la penúltima entrega de saga, del qual porto esperant-ne la traducció gairebé tot l’any! Quines ganes que tinc de retrobar l’Húmedo Von Mustachen i les seves peripècies esbojarrades... Lectors i lectores, el tren arriba a Mundodisco!


Plutó (R. J. Palacio)

 

Si hi ha un altre llibre que em fa especial il·lusió que em regalin aquestes festes és Plutó (R.J. Palacio), la segona de les tres històries paral·leles a “Wonder” que la seva autora ha publicat aquest any. “El capítol del Julian” ja em va fer plorar com una magdalena i em moro de ganes de tornar-me a emocionant amb l’August Pullman i companyia. Si vau llegir “Wonder” i teniu ganes de continuar sentint la seva màgia us recomano que continueu amb aquests tres punts de vista diferents, i si no ho vau fer... A què esteu esperant per començar a devorar el fenomen que ha meravellat a més de 2.000.000 de persones a tot el món?

 

 Lectura Compartida “Wonder”


“El vigilant en el camp de sègol” (J. D. Salinger)

 

Si aquest any hi ha hagut un clàssic que m’ha marcat, aquest ha sigut “El vigilant en el camp de sègol” de J.D. Salinger, el qual em vaig decidir a llegir gràcies a una proposta de Lectura Compartida al QL. Per la meva sorpresa, un cop llegida la novel·la vaig acabar moderant la Lectura i tot i que “El Vigilant en el Camp de Sègol” no va resultat un llibre del meu estil, he de reconèixer que gràcies a la relectura i investigació que vaig portar a terme durant la LC vaig aconseguit assaborir-lo, gaudir-lo i entendre’l una mica més. Això és el que té la màgia de les Lectura Compartides i el que considero la meva recompensa per moderar-les: pensar que encara que hi hagi gent a qui aquest llibre no li acabi de fer el pes, hauran gaudit tant del viatge i la companyia que seran igualment una mica més feliços i savis.

 

 Lectura Compartida al QL: El Vigilant en el Camp de Sègol


 Fairy Oak (Elisabetta Gnone)

 

Si hi ha una trilogia que em porta molt bons records, aquesta és sens dubte Fairy Oak de Elisabetta Gnone, doncs va ser de les primeres sèries que vaig seguir, esperant expectant la publicació de la segona i tercera part. Per Fairy Oak certament tan sols tinc paraules tan boniques com els preciosos sentiments que transmet! Estic convençuda que passi el temps que passi, la Vainilla i la Pervinca sempre m’acompanyaran!

  

Tema Fairy Oak a l’antic QL


Desig de xocolata (Care Santos)

 

Doncs em penso que aquesta és la categoria ideal per un llibre que a part d’ensucrar-me el temps de lectura, m’ha portat a viure moments molt dolços! Estic parlant de “Desig de xocolata” de Care Santos, novel·la guanyadora del Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull 2014. Gràcies a ell, no tan sols vaig gaudir descobrint Santos sinó que vaig poder-la conèixer en persona a la Tertúlia Literària de la Biblioteca Ramon Fernández Jurado de Castelldefels el passat mes d’octubre... Una dona encantadorament propera i simpàtica! Ja tinc ganes de llegir la seva nova novel·la “Diamant blau”!

 

TERTÚLIA LITERÀRIA AMB CARE SANTOS - PRIMERA PART: AMB EL CLUB DELS EXPERTS

  

TERTÚLIA LITERÀRIA AMB CARE SANTOS – SEGONA PART: AVÍS SPOILERS!


Em penso que en aquest punt del BookTag hauré de coincidir amb la resposta de Marta Botet del blog Recomanacions de Llibres... Aquest any estic tan contenta d’haver gaudit d’una pila de bones lectures que em seria impossible escollir tan sols una! Només desitjo repetir aquesta bona sort l’any que ve i que vosaltres també ho feu! 

Molt bon Nadal!

 


Write a comment

Comments: 0